Na odtrutkę
Jutro zawieszę właściwą notkę, dzisiaj jedynie proponuję coś na odtrutkę. A mianowicie na potrzebę detoksykacji porażającego kiczu, jakimi telewizje uraczyły z okazji "Sylwestra marzeń" czy podobnych mu eventów. W zasadzie oferta muzyczna TVP nie nadaje się do skomentowania.
Proszę sobie samemu porównać:
https://www.youtube.com/watch?v=mLG8g2ooFSA
https://www.youtube.com/watch?v=anKmU1J0l9g
https://www.youtube.com/watch?v=lFsB5HVnmSA
******
Moje dotychczasowe teksty na „SN” pod linkiem :
http://stanislaw-orda.szkolanawigatorow.pl/troche-prywaty
tagi:
stanislaw-orda | |
1 stycznia 2022 15:11 |
Komentarze:
Autobus117 @stanislaw-orda | |
1 stycznia 2022 15:34 |
Kurski gardzi Polakami. Mało tego, jeszcze trzeba mu za to płacić.
moreno @Autobus117 1 stycznia 2022 15:34 | |
1 stycznia 2022 15:41 |
I dlatego tak fajnie się bawili?
Chyba mu na złość. :-)
No i tyle milionów przed telewizorami, a przecież mieli cały internet na "odtrutkę"!
moreno @stanislaw-orda | |
1 stycznia 2022 15:44 |
Proszę nie zapominać, że na odtrutkę najlepszy jest- "klin klinem" :-)
ps:
To, że chyba z racji wieku i zgorzknienia niejako, nie lubi Pan zabawy, to nie oznacza, że ludzie do zabawy, nie
potrzebują nie wiadomo jakiej, wymyślnej muzyki. :(
olekfara @stanislaw-orda | |
1 stycznia 2022 15:45 |
Trochę uśmiechu. Myślę, że wielu widzów sylwestrowego widowiska docenia muzykę z pana linków. A teraz trochę herezji, Za kumuny, wcześniej podczas zaborów Polacy przetrwali jako naród dzięki Kościołowi Katolickiemu. Dziś przy postępującej laicyzacji, przetrwają dzięki muzyce pop i disco polo (to ta herezja). Nie wiem, czy pan zauważył, że wszyscy oprócz jednego Kurskiego (cóż za poświęcenie) bawili się bez namordników. Nie pomagały wezwania prowadzących. Czyż to nie pozytywne, весь мир pogrąży się w zadumie.
stanislaw-orda @moreno 1 stycznia 2022 15:44 | |
1 stycznia 2022 15:55 |
jestem zdania, że gdyby występował Tomasz Trąbalski (taki jeden z wiersza Tuwima) bawiliby się równie wspaniale.
moreno @stanislaw-orda 1 stycznia 2022 15:55 | |
1 stycznia 2022 15:56 |
Więcej uśmiechu w Nowym Roku Panie Stanisławie :-)
moreno @stanislaw-orda | |
1 stycznia 2022 16:37 |
Byłam dziś na mieście. Śnieżyca i ślisko. Moje marzenie o tym, że mężczyźni będą padać do mych stóp spełniło się kilka razy. Dwóm pomogłam wstać, a z jednym poleżałam nawet chwilę na chodniku.
Są 90 – te urodziny dziadka. Jasiu przychodzi do niego i mówi: - Dziadziuś, mam dwie wiadomości – dobrą i złą, którą wolisz pierwszą? – Dobrą. –Na Twoich urodzinach będą striptizerki! –Oooo, bardzo fajnie. A ta zła? – Będą w Twoim wieku!
Kiedy podczas zapoznania ludzie mówią mi: „Miło Cię poznać” Zawsze odpowiadam: „Nie spiesz się z wnioskami”
Mąż obserwuje żonę i myśli: nóżki super, pupcia w sam raz, piersi kształtne…. Kurwa mać żebyś ty jeszcze obca była…
Autobus117 @moreno 1 stycznia 2022 15:41 | |
1 stycznia 2022 17:01 |
Wie Pani z tą oglądalnością, to jest różnie. Jakby puścili pornola pewnie byłaby większa. Bawili się w Zakopanem, a co mieli robić? Wydali kupę kasy pogoda denna, nadrabiali miną przy silnym wsparciu alkoholu. No ale byli w Zakopcu!
Wchodziłem na jedynkę parę razy czyli ta oglądalność to ja. Złośliwy gnom ze mnie lubię patrzeć na ludzkie upadki.:)
Szczęśliwego Nowego Roku życzę.
maria-ciszewska @stanislaw-orda | |
1 stycznia 2022 19:37 |
Mnie tam żadne odrutki niepotrzebne, nie raczę się trucizną.
moreno @Autobus117 1 stycznia 2022 17:01 | |
1 stycznia 2022 20:29 |
Szczęśliwego również!
Jak czytam wpisy na róźnych forach, to myślę, że ludzie nie umieją docenić tego co mają.
Pamiętam początki telewizji. Ten jeden program, później drugi i lawina. Dzisiaj mamy tysiące programów, a ludzie jak widać lubią się
katować czymś, co im nie odpowiada.
Po co się pytam?
Taka sama sytuacja jeżeli chodzi o słowo pisane. Przecież, jak coś mi nie odpowiada, to nie czytam, oglądam i mam wewnetrzny spokój.
Trzeba dbać o zdrowie, a nie powodować jego rozstrój i nabijać kabzę lekarzom róźnej maści.
Szukajmy tego, co nas będzie cieszyć! Kochajmy się miast się nienawidzieć!
Oby ten rok 2022 był rokiem radości dla Was wszystkich.
Szczęść Boże.
smieciu @stanislaw-orda | |
1 stycznia 2022 21:39 |
Tak to było straszne. Jak widzę Zenka robi mi się niedobrze. Ale też przypomina że Disco Polo wylansowały Komuchy. Kwachu otoczył po prezydenturę ruszył w takt disco polo. Najwyraźniej panuje jakaś symbioza między disco polo a zwycięską polityką.
Ale mam pytanie z innej beczki. Pewnie sporo osób oglądało w Wigilę Jedynkę gdzie śpiewanie kolęd zorganizowano we Lwowie - co tak swoją drogą wydaje się być ciekawe. Ale ogólnie było dość standardowo poza panią, która starała się jak mogła przekazać dźwięk, którego jej odbiorcy nie mogli słyszeć.
W pewnym momencie jednak pojawiła się taka rudawa laska i zaśpiewała zupełnie inaczej niż inni jak mi się wydawało. Niestety w harmiderze, który panował u mnie przy wigilijnym stole niewiele usłyszałem. Ale zwróciłem uwagę. Ciekawe że podczas jej występu nie było tej tłumaczki dla niesłyszących. A podobno jej piosenka, tekst był znaczący jak zasugerował ktoś kto usłyszał więcej.
Może ktoś kojarzy tą panią i co śpiewała? Wydaje mi się że nie była to kolęda też.
stanislaw-orda @moreno 1 stycznia 2022 20:29 | |
1 stycznia 2022 23:04 |
oczywiście, np. w zakresie malarstwa bardzo były i są cenione landszafty z jeleniami na rykowisku.
Problem nie polega na tym, że ktoś może nie oglądać i nie słuchać. Po co w ogóle wypisywać takie oczywistości. Problem polega na tym, na promowanie czego potężna instytucja państwowa przeznacza swój niebagatelny potencjał kadrowo-organizacyjno-finansowy. Prezes Kurski gaworzy coś o integracji Polaków wokół spraw państwowo-narodowych, zatem czy na takich imprezach przynajmniej polscy wykonawcy nie powinni wykonywac utworów wokalnych w języku polskim. itede, itepe.
Oczywiście, to kwestia gustu, a wszak gustibus non disputandum est.
.
BTWSelena @stanislaw-orda | |
1 stycznia 2022 23:05 |
Wielki plus za "sylwestrową odtrutkę".Temu kazachskiemu chłopcu takie zakopiańskie bum,bum,może co najwyzej sznurówki u butów wiązać. Taka sześciooktawowa skala głosu rodzi się raz na 100 lub więcej lat. Nasz wielki Polak Błogosławiony Ks. Władysław Bukowiński zwany „apostołem Kazachstanu” nie doczekał takiego głosu anioła.
Ja wiem,że lud potrzebuje czas od czasu Igrzysk,lub zwyczajnej zabawy.Lecz wydać taaaaką kasę na podrygiwanie i darcie gębusi podrasowanych pięknotek,to już szczyty.A jak czuły się ministry,co to ? covid dostał abolicję i rozgrzeszenie na jeden dzień?
https://www.youtube.com/watch?v=9efIWFhD8a4
olekfara @stanislaw-orda 1 stycznia 2022 23:04 | |
2 stycznia 2022 09:06 |
Na to bym akurat kasy nie żałował, bo o wiele więcej kasy idzie na tzw wielką kulturę, która w wykonaniu polskim bezlitośnie chlaszce gospodarz tego portalu, jak i komentatorzy. To przeciez kropla w morzu bezsensownie wydawanych pieniędzy, w większości płaconych przez zwolenników muzyki pop i disco polo. Nie ma czemu się dziwić, bo przecież "bezpłatna" nauka w szkole nie daje nawet minium wiedzy muzycznej, zdaje się pozostałej też. A co z tego niebagatelnego potencjału kadrowo-organizacyjno-finasowego wynika, to nie da się zaprzeczyć, słychać, widać i czuć. Życzę dobrej zabawy w karnawale przy muzyce, takiej, jak to lubi.
olekfara @stanislaw-orda | |
2 stycznia 2022 09:29 |
tu już mniej optymistycznie o wykształceniu naszych elit i drugiej irlandii
za http://dakowski.pl/which-countries-are-ue-contributors-and-benefitiaries/
BTWSelena @olekfara 2 stycznia 2022 09:06 | |
2 stycznia 2022 09:34 |
Z pewnością w tym jest wiele racji.Lecz z takich "drobiazgów" potencjału kadrowo-organizacyjno-finansowego ---układa się całość w każdej dziedzinie. Tak się właśnie narzuca i wychowuje co powinno się czytać i słuchać,wtykając całe guano kultury ,literatury i muzyki. Płatnie i bezpłatnie.
stanislaw-orda @olekfara 2 stycznia 2022 09:29 | |
2 stycznia 2022 09:36 |
My nie posiadamy elit naukowych.
Dokonywany jest bowiem od wielu już lat permanentny drenaż przez zagraniczne placówki naukowe tych co bardziej rokujących.
BTWSelena @olekfara 2 stycznia 2022 09:20 | |
2 stycznia 2022 09:57 |
Owszem,ale za tym stoi kasa i zyski.Wracając do testów,to nic nie zmienia,ta wiadomość znana z ub roku już-Kasa: wszyscy z poza strefy Schengen,którzy lądowali w Polsce ,musieli zapłacić 150 PLN wzwyż ,chcąc uniknąć kwarantanny.Pomimo ,że mieli ważność testów przy locie.Przypuszczam ,że niby "bezpłatne" w punktach sanitarnych też ktoś finansuje.To kura znoszące złote jajka,przynosząca olbrzymie zyski i póki co bez względu na opinie profesorów,będzie to kontynuowane.
moreno @BTWSelena 1 stycznia 2022 23:05 | |
2 stycznia 2022 10:28 |
"Ja wiem,że lud potrzebuje czas od czasu Igrzysk,lub zwyczajnej zabawy.Lecz wydać taaaaką kasę na podrygiwanie i darcie gębusi podrasowanych pięknotek,to już szczyty.A jak czuły się ministry,co to ? covid dostał abolicję i rozgrzeszenie na jeden dzień?"
Pani jak rozumiem, to hrabianka. Mógłbym wiedzieć jakiego herbu?
Uniżony parobek jejmościny. :(
moreno @stanislaw-orda 1 stycznia 2022 23:04 | |
2 stycznia 2022 10:35 |
Proszę Pana. Problemem to jest pokazywanie czegoś, co nie przekłada się na oglądalność. Tak po chłopsku, to trzeba pokazywać, pisać to, czego
oczekują słuchacze, czytajacy!
Jelenie na rykowisku szły onego czasu jak woda, a kiedy przestały, to produkowano co innego. Proste. Jest zapotrzebowanie- jest produkcja.
Widziałem niejakiego Szpaka w Polsacie/to taka odmiana tego, co Pan dał na odtrutkę/. Mam się śmiać, wybrzydzać-nie. Kilka chwil posłuchałem i
przełaczyłem. Po co się męczyć!
stanislaw-orda @moreno 2 stycznia 2022 10:35 | |
2 stycznia 2022 11:07 |
To niechze prezes Kurski przestanie wreszcie ględzić o "misji" telewizji państwowej (co prawda używa bardziej dyplomatycznego określenia "publiczna"). Opisany mechanizm jest stosowany przez stacje stricte prywatne i do tego nie mam zastrzeżeń. Wszelako nie moze on być jedynym mechanizmem w telewizji, niech będzie, że publicznej. Bo owa publicznosc to nie są wyłącznie \koneserzy "jeleni na rykowisku.
Także tych muzycznych. I prosze nie kontynuować swoich pouczeń, bo my tutaj wszyscy "po naukach".
Taką opowiastkę przytoczę z autopsji. Otóz w 1989 r. pacowałem w Londynie w odlewni sztukatorskiej (takie rózne gipsowe ozdoby, karnisze , kolumny, portale do tych kolumn, etc.). Właścicielem firmy był były taksówkarz z Łodzi, zatem zatrudniał sporo Polaków, w tym część (większą( na czarno. Rozliczał ich koszt w poczet zakupów gipsu, jako straty na nieudanych odlewach.
No i wśród tych czarnoroboczych znad Wisły była spora rotacja. Pewnego razu na tzw. "miotłę", czyli na sprzatanie zastygniętego gipsu z posadzki pomiędzy stołami formierskimi, dosypywanie gipsu do pojemników, uzupełnianie wody do rozrabiania w niej tegoż gipsu jak i do opłukiwania narzędzi formierskich, wynoszenie szlamu gipsowego, rozładunku materiałow przywozonych do magazynu odelwni, pakowania gotowych elementów do wywózki etc., etc. , tafił sie facet gdzieś pod Suwałk, od razu widać było, że jest nienawykły do pracy fizycznej, a na wspomnianejm"miotle" trzeba było sie niezle napocić. Każdy nowy przez to przechodził, ja także zaliczyłem na niej pierwsze dwa tygodnie. Jednym słowem, ów suwalszczanin nie radził sobie, pracował wolno, odpoczywał czesto, azaległości w obsłudze stołow rosły. Opieprzano go regularnie, ja również go nie oszczedzałem w słowach, w końcu nie wytzrymał i razu jednego rzecze do mnie; co ty sobie myślisz, że kim ja jestem? Jestem po studiach, a przed przyjazdem tutaj byłęm kierownikiem osrodka szkolno-wypoczynkowego (zapomniałem miejscowości). Musze powiedziec, że mnie zadziwił. Ja wyjechałem będąc głównym księghowym sporego zakładu (a właściwe zespołu czterech zakladów), w odlewni prawie wszyscy byli po studiach, sporo inzynierów, nawet jeden po elektronice, i nikogo to, poza Angolami, nie dziwiło. Mówię wiec do gościa, posłuchaj chujoza jedna, tutaj na miotłę nie trafia nikt niżej magistra. A całkiem niedawno był nawet doktor anglistyki. Bierz się więc do roboty, albo spier..j z powrotem wypoczywać do swojego ośrodka, bo tutaj nikomu tym swoim kierownikiem nie zaimponujesz.
I, faktycznie, po dwóch tygodniach wyjechał do Polski.
To tak przy okazji.
moreno @stanislaw-orda 2 stycznia 2022 11:07 | |
2 stycznia 2022 11:23 |
Panie Stanisławie, pozwolę się zwierzyć Panu, bo widzę, że jest Pan "swój chłop".
Mam taką dobrą metodę, którą zapożyczyłem od Sokratesa - nazywa się "rodzenie". Udaję człowieka niezorientowanego, który w zasadzie nie wie, o co chodzi. Wytłumacz mi - mówię im, zadaję pytania, wchodząc coraz głębiej w istotę tego człowieka i pomagam mu "urodzić" to, co jest w nim głębokie i prawdziwe.
I jeszcze jedno przy okazji.
JESTESTWO to na przykład otwarte spoglądanie przez 10 minut na najjaśniejszą, najczystszą percepcję siebie istniejącego. Ewoluowanie myślą do takiego momentu rozumu, kiedy się stwierdza, iż ta percepcja bycia to przecież racjonalnie niepodważalnie bardzo wielki i ogromny argument, to że jestem. Jest poważną rzeczą, erekcją budującą. Percepcja. :-)
smieciu @smieciu 1 stycznia 2022 21:39 | |
2 stycznia 2022 11:46 |
Ok to była Julia Belei i widzę że nie tylko mi to wpadło w ucho. Zdecydowanie się wyróżniła Jednak to jest chyba po ukraińsku. Może ktoś jest w stanie przetłumaczyć? Chodzi mi jedynie o to że pewnie coś tam kombinują z Ukrainą i jej występ pewnie nie był przypadkowy.
BTWSelena @moreno 2 stycznia 2022 10:28 | |
2 stycznia 2022 11:54 |
Zawsze jestem uprzejma,skoro ktoś pyta w taki sposób:owszem herbu "Hrabianka de Nędza",a uważaj parobku,aby dzisiejsza kultura tych uzurpowanych Hrabiów-nie przejecha Cię orczykiem po umyśle.Myślę ,że jednak się nie dasz,skoro przywędrowałeś na SN.
stanislaw-orda @moreno 2 stycznia 2022 11:23 | |
2 stycznia 2022 12:00 |
Jestem zdania, że Pan ostro blefuje.
PS
Zbyt dużo niewłaściwych lektur może poważnie zaszkodzić, jeśli bierze się na serio zaserwowane w nich recepty, bodaj nawet i na JESTESTWO.
Maginiu @stanislaw-orda | |
2 stycznia 2022 12:43 |
"Proszę Pana. Problemem to jest pokazywanie czegoś, co nie przekłada się na oglądalność. Tak po chłopsku, to trzeba pokazywać, pisać to, czego
oczekują słuchacze, czytajacy!"
No, nie do końca tak. Te nieszczęsne sylwestrowe programy rozrywkowe to nic innego jak prostacki, prymitywny pojedynek ma oglądalność. A za tą oglądalnością ma się kryć - tak dedukują zleceniodawcy - poparcie polityczne ich opcji. Więc pokazuje się tylko to, co przyciągnie tłum - tu w kalkulacjach Kurski jest mistrzem. A tłum to nie są - tak do końca - "oczekujący słuchacze", tłum na takiej imprezie to zwykłe zbiegowisko. Trzeba przyznać, że tutaj obóz TVN, starannie upozowany na telewizję wyższych lotów, taką dla tych wykształconych, zawodowo ambitnych, głęboko świadomych - tego ich... jestestwa i przekonanych o swojej wyższej pozycji społecznej - stoi od razu na straconych pozycjach. Bo jakże to? - mieliby się zniżyć do tak niskiego lotu? I to za takie pieniądze?
Maginiu @Maginiu 2 stycznia 2022 12:43 | |
2 stycznia 2022 12:45 |
Miało być do Pana @moreno
stanislaw-orda @Maginiu 2 stycznia 2022 12:43 | |
2 stycznia 2022 12:59 |
Mniej więcej tak właśnie to wygląda.
Maginiu @stanislaw-orda 2 stycznia 2022 12:59 | |
2 stycznia 2022 13:22 |
Tak Kurski - obrońca cierpiących - chwalił Sylwester Marzeń:
Musimy bronić - i takie jest zadanie medium publicznego, jakim jest Telewizja Polska - polskiej wspólnoty. Wspólnota musi stawić czoła, zarówno kiedy jest ciężko, jest cierpienie, jak i kiedy jest radość . [...] Chodzi o to, żeby przy zbiegu tych dwóch wrażliwości znaleźć dobry balans. - I to na tym sylwestrze było. [...] Myślę, że zostało zauważone, że telewizja była z tymi ludźmi, którzy przez te lata naprawdę czy to ucierpieli, czy ponieśli jakieś straty. Uważam, że to było dobrze zbalansowane i godne.
Dafi @Maginiu 2 stycznia 2022 13:22 | |
2 stycznia 2022 13:45 |
Taka jest teraz "mądrość etapu".Niecały rok temu zatroskany minister Niedzielski strofował "siewców śmierci z Krupówek".
– Każdy z nas, kto widział zdjęcia, nagłówki czy filmiki chyba łapał się za głowę przestraszony tym, jakie mogą być konsekwencje. Te tańce i śpiewy to drastyczne zwiększenie ryzyka rozprzestrzeniania się pandemii. Patrząc na to przypominam sobie sytuację sprzed roku, gdy jednym z takich kluczowych zdarzeń rozwijania się pandemii w Europie był mecz Ligi Mistrzów na stadionie w San Siro. W związku z nagromadzeniem się kibiców, śpiewaniem, zabawą, doszło do ogromnej skali rozprzestrzeniania się wirusa. Nie chciałbym, żeby Zakopane stało się naszym San Siro. Nie chciałbym, żeby Krupówki były początkiem trzeciej fali w Polsce. Apeluję do wszystkich o odpowiedzialność, która w tej sytuacji ma szczególne znaczenie. Nie chciałbym też, żeby wysiłek medyków został zniweczony przez tak głupie i nieodpowiedzialne zachowanie –
Tamte spontaniczne,prywatne pląsy były mordercze.Te zorganizowane teraz przez państwową TV są "suszne" ( jako rzecze pan Ewaryst Fedorowicz) i bezpieczne .
stanislaw-orda @Dafi 2 stycznia 2022 13:45 | |
2 stycznia 2022 14:13 |
tak, tak, ho, ho,
że powtórzę za Coryllusem.
Minister Niedzielski w zupełności nie grzeszy konsekwencją, ale za to demonstruje miedziane czoło, jak przystało, oddelegowanemu na "odcinek polski", lobbyście Big Pharma:
moreno @Maginiu 2 stycznia 2022 12:43 | |
2 stycznia 2022 15:57 |
"A tłum to nie są - tak do końca - "oczekujący słuchacze", tłum na takiej imprezie to zwykłe zbiegowisko."
Nie mówimy o tłumie na imprezie, a tylko o 6-8 mln. ogladających przed telewizorem. Oglądajacych widowisko bez reklam.
Czai Pan, bez reklam, czyste widowisko/ o jakości tegoż nie piszę/.
Może chcociaż to warto docenić, nie uważa Pan?
stanislaw-orda @moreno 2 stycznia 2022 15:57 | |
2 stycznia 2022 16:14 |
To, że w lokalu znajduje się włączony telewizor nie jest równoznaczne z oglądaniem emitowanego programu.
moreno @stanislaw-orda 2 stycznia 2022 16:14 | |
2 stycznia 2022 16:19 |
Wybaczy Pan ale po takim stwierdzeniu, I don't feel up to it. :(
stanislaw-orda @moreno 2 stycznia 2022 16:19 | |
2 stycznia 2022 16:57 |
Można np. spać w fotelu przy (albo nawet przed) grajacym telewiorze. Albo grać w karty (na pieniądze) w tym samym pomieszczeniu, bez zawracania sobie głowy programem. Albo pić wódkę i kłócić się ze szwagrem np. o to, kto ma dokładać się do rodzinnego pomnika na cmentarzu.
Kogo wtedy miałby obchodzi jakiś tam program?
I czego tu można nie rozumieć?
Paris @maria-ciszewska 1 stycznia 2022 19:37 | |
2 stycznia 2022 17:38 |
Mnie tez odtrutka niepotrzebna,...
... poprosilam mame tylko, zeby mnie zawolala jak bedzie spiewala ta "zwiozda"... no i jak go zobaczylam, tego detego i przereklamowanego Derula to zalamka... dno i 6 metrow mulu !!!
No, ale Dimasz - super,
stanislaw-orda @Paris 2 stycznia 2022 17:38 | |
2 stycznia 2022 20:34 |
Jasne że odtrutka super, ale w tym swoim absmaku byłem mocno niesprawiedliwy.
Mało kogo bowiem dałoby się porównać z Dimaszem. I to nie tylko w Polsce, ale i w Europie, i w Azji, i Afryce, i Asustralii, a i także w Amerykach (obu).
Paris @stanislaw-orda 2 stycznia 2022 20:34 | |
2 stycznia 2022 21:28 |
Rzeczywiscie,...
... bezkonkurencyjny, niesamowity glos i talent,... i dopiero 26 lat. Wyglada na normalnego chlopaka, a nie na takiego dziwolaga jak ten caly Derul,...
... gdzie ten cymbal Kurski, ma leb zeby tak degradowac Polakow, to sie w glowie nie miesci,... to cale ZEROWISKI Woronicza to juz dawno powinno byc ROZPIRZONE w drobny pyl !!!
ThePazzo @maria-ciszewska 1 stycznia 2022 19:37 | |
2 stycznia 2022 22:49 |
100/100
Maginiu @moreno 2 stycznia 2022 15:57 | |
2 stycznia 2022 23:18 |
Nie, nie rozumiem że bez reklam, wiem natomiast jaki wybór mieli "oczekujący słuchacze". Spośród tych 6 czy ośmiu milionów oglądaczy tego typu rozrywki i która wybrała właśnie TVP, większość miała do wyboru tylko trzy stacje głównego ścieku. I Kurski wybierając do tego programu konkretnych wykonawców, nie kierował się oczekiwaniami odbiorców - bo ich oczekiwania ma gdzieś - tylko tym, aby jak najliczniej do oglądających przyłączyła się zwykła gawiedź. To ta gawiedź, która - jak Pan to nazywa - nie czai, że to ma być jakieś choćby najmniejsze przeżycie.
To jest podobnie, jak na ligowym meczu kopanej piłki - część przybyłych i w dodatku kupujących bilety, oczekuje, że obejrzy ciekawe widowisko sportowe, a część, że będzie się mogła napierdalać. Czai Pan?
moreno @stanislaw-orda | |
3 stycznia 2022 10:30 |
"...oczekuje, że obejrzy ciekawe widowisko sportowe, a część, że będzie się mogła napierdalać. Czai Pan?"
A jakże, łapiemy muchi w paluchi, robimy z muchi racuchi, kładziemy muchi na blachi, i śmiechu mamy po pachi.
I tym optymistycznym akcentem, pozwoli Pan, że zakończę tę jakże interesujacą rozmowę z Panem. :-)
stanislaw-orda @moreno 3 stycznia 2022 10:30 | |
3 stycznia 2022 10:46 |
Niewłaściwy adresat.
Należy korzystać z opcji "odpowiedz".
Podpowiem, że chodzi o kliknięcie w niebieski prostokącik pod komentarzem, na który mamy zamiar odpowiedzieć.
moreno @stanislaw-orda 3 stycznia 2022 10:46 | |
3 stycznia 2022 12:02 |
Dzięki i przepraszam. :-)
moreno @Maginiu 2 stycznia 2022 23:18 | |
3 stycznia 2022 12:03 |
"...oczekuje, że obejrzy ciekawe widowisko sportowe, a część, że będzie się mogła napierdalać. Czai Pan?"
A jakże, łapiemy muchi w paluchi, robimy z muchi racuchi, kładziemy muchi na blachi, i śmiechu mamy po pachi.
I tym optymistycznym akcentem, pozwoli Pan, że zakończę tę jakże interesujacą rozmowę z Panem. :-)
Maginiu @moreno 3 stycznia 2022 12:03 | |
3 stycznia 2022 15:05 |
"pozwoli Pan, że zakończę tę jakże interesujacą rozmowę z Panem. " Ależ proszę bardzo, z tym, że mam jedną uwagę: trzeba było nie zaczynać. Czai Pan?
moreno @Maginiu 3 stycznia 2022 15:05 | |
3 stycznia 2022 16:22 |
Zapomina Pan, że początek jest mniej ważny niż koniec. Dla kogo ON jest żałośnie żałosny, czytelnicy osądzą. :-)
ps
Pańskie widzenie rzeczywistości jest wielce ciekawe - jak mawia mój znajomy psychiatra do pacjentów. :-)
Maginiu @moreno 3 stycznia 2022 16:22 | |
3 stycznia 2022 18:55 |
Proszę Pana, jeszcze raz spróbuję coś Panu wytłumaczyć.
Słowo czaić, którego to Pan użył jako pytanie co do moich możliwości poznawczych w swojej pierwszj notce, tak jest charakteryzowane przez SJP: "czaić - uchwycić w poznaniu bezpośrednim, od rozumienia różni się brakiem konieczności korzystania z nadmiernie rozbudowanego intelektu ". Ponieważ wydaje mi się, że nie pojmuje Pan znaczenie tego słowa, chyba rzeczywiście zbyt optymistycznie w swojej odpowiedzi użyłem tej stadionowej paraleli. Czai Pan?
moreno @Maginiu 3 stycznia 2022 18:55 | |
3 stycznia 2022 20:07 |
Niech Pan spróbuje zajrzeć co znajduje się w tym linku.
Może w końcu Pan zajarzy. :-)
moreno @moreno 3 stycznia 2022 20:07 | |
3 stycznia 2022 20:11 |
Uprzedzając, jeżeli powołuje się Pan na SJP, to niech to będzie SJP, a nie durnowaty wpis gościa.
Czai Pan? :-)
stanislaw-orda @moreno 3 stycznia 2022 20:11 | |
3 stycznia 2022 20:43 |
To może załóżcie, każdy po blogu i będziecie sobie na nich udowadniać, który ma większego?
Bo na tym blogu jesteście, póki co, w charakterze gości.
A gospodarz tego bloga nie jest przesadnie cierpliwy.
moreno @stanislaw-orda 3 stycznia 2022 20:43 | |
3 stycznia 2022 21:24 |
Panie Stanisławie, więcej uśmiechu.
Mam wiele umiejętności. Jedną z nich, którą bardzo lubię i stosuję, jest zabieranie dyskutantowi jego piątej klepki, którą wymachuje w swoim mniemaniu groźnie i stosuje ją jako dyscyplinę do wymierzania klapsów.
Obiecuję, że już nie będę. :-)